Podobizna prvního československého prezidenta Tomáše Garrigua Masaryka se stala symbolem letošní kampaně Masarykovy univerzity (MU) zaměřené na uchazeče. Ke studiu zve mladé lidi prostřednictvím facebookových statusů, hashtagů, pohyblivých gifů nebo krátkých videí. Hlavní heslo je jednoduché: následuj Masaryka, tedy v řeči sociálních sítí: #followmasaryk.
Kampaň pro MU připravila brněnská agentura AETNA. Ta také přišla s nápadem konfrontovat dnešní generaci s hodnotami, které prosazovala historická osobnost, jež se významně zasadila o vznik univerzity a jejíž jméno proto univerzita nese v názvu.
Jednotlivé prvky kampaně, které budou využity na sociálních sítích, jako je Facebook, Instagram , budou k dispozici také na www.followmasaryk.cz.
„Těžko bychom právě pro Masarykovu univerzitu hledali výstižnější symbol, než je podobizna TGM. Věříme, že úprava do podoby odpovídající moderním komunikačním nástrojům připomene, že i když se okolní svět mění, základní hodnoty zůstávají zachovány,“ řekla prorektorka pro vnější vztahy Hana Svatoňová.
A právě takové je i studium na MU, postavené na pevných základech znalostí a dovedností, ale současně koncipované tak, aby připravilo mladé lidi na profesní dráhu v neustále se měnícím světě.
Ke studiu do bakalářských a magisterských oborů v akademickém roce 2017/18 na MU mohou uchazeči podávat přihlášky pouze elektronicky, a to do konce února 2017. Průvodcem při volbě vhodného studijního oboru jsou jim nové webové stránky. Loni poslali uchazeči o bakalářské a magisterské obory na MU 42 tisíc přihlášek. V akademickém roce 2016/17 má univerzita v řádném diplomovém studiu téměř 36 tisíc studentů.