Pomoct uchazečům o studium seznámit se s prostředím Brna a s Masarykovou univerzitou. To bylo úkolem geolokační a internetové hry Muniquest, kterou MU pořádala na přelomu loňského a letošního roku. Soutěž, jíž se zúčastnily stovky hráčů a desítky si odnesly ceny, teď slaví úspěch i u odborníků na public relations. V anketě Česká cena PR získala hned dvě uznání. Druhé místo si odnesla z kategorie Digital a social media a třetí příčku obsadila v sekci Nekomerční sféra a veřejný sektor.
Muniquest uspěl v soutěži o českou cenu za PR roku
Pomoct uchazečům o studium seznámit se s prostředím Brna a s Masarykovou univerzitou. To bylo úkolem geolokační a internetové hry Muniquest, kterou MU pořádala na přelomu loňského a letošního roku. Soutěž, jíž se zúčastnily stovky hráčů a desítky si odnesly ceny, teď slaví úspěch i u odborníků na public relations. V anketě Česká cena PR získala hned dvě uznání. Druhé místo si odnesla z kategorie Digital a social media a třetí příčku obsadila v sekci Nekomerční sféra a veřejný sektor.