Program uváděl moderátor Matthew Nicholls; přes počáteční nesmělost se nakonec přihlásilo mnoho tvůrčích osobností a celků. O úvod se postarala charismatická skupina Lilly‘s Limits. Jako druhý bod programu následovalo scénické čtení režírované Míšou Pňačekovou, jejíž hra ve stylu coolness poměrně naturalisticky líčila mnohočetná úskalí lesbického vztahu. Po komorním klavírním čísle Jany Severinové vystoupil profesor Thomas McConnell a krátkým úryvkem představil svoji nedávno vydanou knihu A Picture Book of Hell and Other Landscapes. Bubenickou exhibicí, kde namísto bubnů duněly prázdné kufry, zakončilo divadlo Cyranovy boty první část programu.
Druhou půli Creativity Night zahájilo již zmíněné bubenické těleso dramatickým opusem s africkými bongy a připravilo tak tři stovky diváků na neméně exotický zážitek: o chvíli později už Filipínec Mark Benjamin Ajero barvitě líčil všemožné strastiplné okamžiky, které mu doposavad připravil pobyt v České republice. Vše začínalo příletem jedenáctého září… Divadelní uskupení katedry anglistiky The Gypsywood Players pak předvedlo tři značně zkrácené hry z díla Williama Shakespeara, a to v loutkovém podání: výňatek z Komedie omylů, slavnou balkónovou scénu (se štaflemi namísto balkónu) z Romea a Julie a nakonec výběr z mistrovy nejkrvavější hry, neslavně proslulého Tita Andronika. Režisér Tomáš Kačer varoval publikum před krutostí hry a ne nadarmo: došlo k několika vraždám, znásilnění, kanibalismu, ba i k „zbytečné a rasově motivované vraždě nevinné mouchy“. Sled vražd ukončil jeden ze Shakespearových sonetů a po závěrečném půlnočním proslovu moderátora se pódia zmocnilo uskupení Psychopornopes, jejichž funkové kreace vyzývaly k tanci až do brzkých hodin ranních.
Více informací jak o Creativity Night, tak o činnosti English Students’ Club najdete na adrese www.phil.muni.cz/angl/club/