„Snažili jsme se, aby okruh vystavovatelů byl co nejpestřejší. Bohužel vzhledem k ekonomické krizi se mnoho společností nemohlo i přes svůj velký zájem zúčastnit. Navzdory těmto úskalím se nám podařilo oproti loňsku získat několik nových vystavovatelů a navíc se účastnily i personální agentury, neziskové organizace a státní správa, takže o zajímavé nabídky nebyla nouze,“ vysvětlila Eva Račková, ředitelka Kariérního centra, které má pořádání akce na starosti.
Novinkou letošního ročníku byla šířeji pojatá propagační kampaň, která
nebyla určena jen studentům Masarykovy univerzity, ale měla přimět
k návštěvě veletrhu i studenty jiných škol. „V dalších letech bychom
chtěli také usilovat o to, aby se účastnilo nejširší možné portfolio
vystavovatelů a své uplatnění si tak mohli najít studenti všech typů
fakult,“ vytyčila další cíle ředitelka Račková.
Kariérní centrum MU
Centrum pořádá nejen veletrh pracovních příležitostí, ale po celý rok organizuje nejrůznější semináře zaměřené na zaměstnavateli velmi ceněné „soft skills“. Dále studentům nabízí možnost absolvovat kariérní poradnu formou šedesátiminutové individuální konzultace s personalistou nebo komplexní osobnostní diagnostiku, která spočívá v osobnostních a výkonových testech. „To pomáhá našim studentům v definování jejich potenciálu a silných a slabých stránek, a tím pádem k lepší volbě dalších kroků vedoucích k výběru nejvhodnějšího zaměstnání,“ uvedla ředitelka centra.
Více informací na webové adrese www.kariera.muni.cz.