Přejít na hlavní obsah

MUNI startuje uchazečskou kampaň. Tvářemi jsou studenti

Univerzita odstartovala kampaň, která má zaujmout středoškoláky – potenciální uchazeče o studium.

Studenti MUNI jsou tvářemi uchazečské kampaně.

Jakub, Dominika, David, Benjamín, Pavlína, Kristián, Tereza, Veronika, Vojtěch a Renáta. Deset jmen a deset studentů z desíti fakult Masarykovy univerzity, kteří se stali tvářemi kampaně #munichallenge. Letos poprvé univerzita v kampani využila své studenty a představuje je jako „hrdiny“, kteří studiem zdárně procházejí a prošli. 

„Letošní kampaň navazuje na tu loňskou a pořád se držíme v tónu ‚munichallenge'. Kampaň je ale mnohem pozitivnější, chceme ukázat, že za dřinou, která studium na Masarykově univerzitě provází, následuje úspěch. Mottem kampaně je výrok „Tady to začíná“. Myslíme tím, že na naší univerzitě začíná cesta k vysněnému cíli,“ popisuje Veronika Carbochová, která ji koordinuje. Autorem kampaně je pak agentura Media Age.

Pavlína Kokojanová

Jednou z jejích tváří je Pavlína Kokojanová z Pedagogické fakulty MU. Zvát středoškoláky ke studiu na MU a v Brně pro ni nebyl problém. „Studium pro mě není jen o nových informacích, ale také o fajn lidech, spolupráci, akcích i mimoškolních aktivitách, ke kterým mi Masarykova univerzita otevřela cestu. Naši školu už jsem doporučila nejen mladším kolegům, ale také spolužákům na Erasmu, kteří uvažovali, které město si mají vybrat. Brno je totiž nejlepší volbou, má vše, co je potřeba ke spokojenému studentskému životu,“ říká Pavlína. 

Také David Zimčík z Přírodovědecké fakulty MU přiznává, že na MUNI už mnoho lidí „lanařil“. „Ale ne proto, že bych z toho něco měl, ale protože je to skvělá volba. Obecně se snažím popularizovat vědu a s tím se pojí nadšení do mého studia. Myslím si, že MUNI poskytuje opravdu dobré zázemí pro studenta a vyučující jsou otevření, lidští,“ dodává David. 

Kampaň má stejně jako loni několik hlavních bodů. Jsou jimi například výběr studijního programu, podávání přihlášek či příprava k přijímacímu řízení. Tváře studentů na fotkách vyjadřují emoce, které jsou pro danou situaci uchazeči blízké. U výběru programu to je třeba zamyšlení, u přípravy k přijímačkám odhodlanost. 

Vojtěch Dvořáček

„Focení bylo pro mě novou zkušeností, ale zároveň pro mě nebylo obtížné se vžít do role ‚modela’ a předvádět požadované výrazy. Projev emocí mám v povaze,“ svěřil se Vojtěch Dvořáček z Fakulty sportovních studií MU s tím, že i on doporučuje studium na MUNI hlavně kvůli přátelskému prostředí a působení vyučujících, kteří jsou často absolutními odborníky v oboru. 

Náročné to měl při focení student Ekonomicko-správní fakulty MU Kristián Červinka. „Moment, kdy jsem si uvědomil, že na sobě musím mít růžové tričko, jelikož růžová je barva mé fakulty, byl opravdu těžký. Focení ale bylo skvělé, takže doufám, že se výsledku moc neleknu a jsem zvědavý, kde všude budu sebe a své kolegy sledovat,“ naráží na fakt, že tváře studentů budou na plakátech, letácích a sociálních sítích.

Výsledné a vybrané fotografie zatím žádný ze studentů neviděl, všichni se na ně moc těší. „Nemůžu se dočkat, až se na některém z letáčků uvidím. Ještě zvědavější jsem ale na reakce kamarádů a rodiny,“ potvrzuje studentka Fakulty sociálních studií MU Veronika Batelková. 

Zástupkyně Lékařské fakulty MU Dominika Rieglová.

„Vychytat" správné výrazy se při focení snažila i Renáta Pleskačová z Farmaceutické fakulty MU. „Z focení mám dobrý dojem. Myslím, že se fotky povedly a my budeme tvářemi prestižní školy, která nabízí spoustu možností.“ 

Kromě toho, že jsou tvářemi, se studenti také zapojí do tvorby obsahu kampaně například na sociálních sítích. Budou uchazečům předávat i vlastní zkušenosti se studiem a s tím, jak úspěšně projít celým uchazečským procesem.

„Mám ze všech fotek i spolupráce s fakultami velkou radost. Obzvlášť v době koronavirové epidem je důležité, aby byla kampaň kvalitní a zaujala potenciální uchazeče o studium. Online propagace přitom bude alfou, omegou kampaně,“ dodává koordinátorka Carbochová.

Hlavní novinky