Trolling jako nový fenomén? Dělal to už Sokrates Kdo jsou takzvaní internetoví trollové, o co jim jde a jak toho dosahují?
Co (ne)umí přímá demokracie Má přímá demokracie takový efekt, jaký si její zastánci slibují? Očima politologa Lubomíra Kopečka a právníka Ladislava Vyhnánka.
Revoluce v molekulární biologii. Nůžky jménem CRISPR CRISPR-Cas9 je nástroj, který způsobil v molekulární biologii doslova revoluci. Podle mnohých ovlivní celou společnost.
Výškařka Hlavoňová: Nejtěžší bylo přejít do normální práce Přechod z vrcholové sportovní kariéry do normálního života Zuzana Hlavoňová zvládla. Podle vlastních slov ale měla velké štěstí.
Výzkum: Jak se sportovci vyrovnávají s koncem kariéry Výsledky výzkumu Fakulty sportovních studií MU naznačují, jak těžko se sportovcům hledá další uplatnění.
Velké nadšení z MOOC už opadlo. Co zůstalo? Masové online kurzy sice obohatily nabídku vzdělávacích možností, ale nestaly se nosným systémem. Proč?
MOOC se stane součástí základní výuky Petra Hauptfeld z rakouské Fachhochschule Burgenland vytvořila vícejazyčný kurz o akademickém psaní.
Jak se stát rájem pro start-upy? Brno k tomu má blízko Co stojí za podnikatelským a ekonomickým Izraele a co ještě chybí Jihomoravskému kraji, aby to napodobil.
Spoteee začínalo v tělocvičnách, teď boduje při rehabilitacích Původně brněnský produkt studenta Fakulty sportovních studií MU Jana Klodnera se nakonec chytil hlavně v Dánsku.
Celebrio skončilo nezdarem. Zakladatelé jsou úspěšní jinde Parta někdejších studentů z Fakulty informatiky MU pořád cítí trochu pachuť, ale s odstupem času to jeden ze zakladatelů vnímá stále pozitivněji.
Využívají se moderní technologie ve výuce naplno? Učitel díky nim může ušetřit čas při rutinní práci a víc se věnovat potřebám studentů. Má to však svá ale.
Co nabízí chytré výukové systémy z Masarykovy univerzity Cvičení ze slepých map, z pravopisu, z poznávání přírody nebo anatomie. Bez učitele a přitom chytře. Jak to funguje?