Kurzy se setkaly s velkým ohlasem posluchačů, kteří v nich podle závěrečného hodnocení vidí nejen zlepšení svých znalostí v dané oblasti, ale díky stážím také možnost nahlédnout do branže marketingových komunikací a kontaktovat se s budoucími zaměstnavateli.
„Cílem naší aktivity je poskytnout studentům možnost získat praxi a umožnit jim tak vstupovat do pracovního života již se základní znalostí fungování PR profese, ať už z agenturního nebo firemního oddělení komunikace,“ objasňuje Luďka Raimondová, výkonná ředitelka Asociace PR agentur, která zajišťuje umístění vybraných studentů do PR agentur na stáže.
Kritiku studentů si vysloužily především prostory, které neumožňovaly větší interakci posluchačů a vyučujících. „Chtěli jsme vést kurz v reprezentativní aule a pro co největší počet studentů. Semináře dalších předmětů tohoto projektu se budou konat v menší učebně,“ uvedl ke kritice Vít Dočkal, vedoucí projektu Studium pro praxi, jehož součástí budou kurzy PR i v budoucnu.
Studium pro praxi je unikátní projekt nejen svou úzkou vazbou na praxi, ale také v osobách přednášejících a speciálně vytvořených materiálech pro všechny tři stěžejní kurzy. Pro jarní semestr se otevírá kurz pod názvem „Prosazování zájmů v mezinárodním měřítku“, na něj bude na podzim 2007 navazovat „Strukturální pomoc EU v ČR a projektové řízení“. Finanční podporu celému projektu ve výši přes dva a půl milionu korun poskytly ministerstvo školství a Evropská unie ze svých fondů.